onsdag den 13. august 2008

Direktøren er med på sidelinien



Kære alle involverede i renoveringsprojektet
Så kom vi igang med endnu et spændende projekt. Vi, i RBE, tilstæber at gøre sagen så gnidningsfri som mulig, men det er næsten umuligt at gennemføre et så omfattende projekt uden at lave fejl eller komme til at skabe gene for beboere, naboer eller andre samarbejdspartnere. Jeg håber vores folk på pladsen er fleksible og løsningsorienterede. Hvis jeg kan bidrage med løsninger eller hvis du har gode idéer til forbedringer, hører jeg meget gerne fra dig!

3 kommentarer:

workinggirls83 sagde ...

Det er fint at i er gået i gang med renoveringsprocessen - meeeeeeeen det er virkelig til gene at arbejdet allered starter kl 6.30 eftersom mange først møder på arbejde kl 9 og derfor ikke skal op så tidligt. Eftersom projektet skal stå på i så lang tid håber jeg derfor at det er muligt at imødekomme et ønske om at påbegynde arbejdet lidt senere - så som fx kl 8. Jeg håber mit forslag vil blive taget i mod.

Søren Faebo, direktør, RBE sagde ...

Tak for din henvendelse - svar følger fra byggeleder Søren Elmkjær.

Søren Elmkjær sagde ...

Hej workinggirls83. I udbudsmaterialet er der forskrevet en arbejdsstart fra kl. 7.00.
Vi vil orienterer vores håndværkere om føst at starte det støjene arbejde først på begyndes kl. 7 og ellers gennerelt tage hensyn til Jer beboere når der larmes.
Vi forstår godt, at det kan være til gene for nogle af jer men en facaderenovering kan til tider være en larmende proces.